O skutecznych reklamach

Wydajna reklama

Celem reklamy jest takie emanowanie na zmysły człowieka (wzrok, słuch, węch, dotyk), aby powstał w jego umyśle pozytywny wizerunek produktu i chęć jego posiadania. Skuteczna reklama to taka, która nie tylko osiągnie cel zasadniczy, ale i sama w sobie zostanie zapamiętana. Na ogół spotykane formy reklamy to:

– telewizyjna (obraz, dźwięk, słowa),

– radiowa (dźwięk, słowa),

– próbki towaru (dotyk, zapach),

– napisy, znaki graficzne (obraz).

Badania podkreślają, iż znaczna część ludzi jest „wzrokowcami”, zatem na tok poznawania i utrwalania oddziałują bodźce wzrokowe. Na tę grupę najsilniej wpływać będą reklamy z obrazem tj. telewizyjna, banery, pylony, tablice i kasetony reklamowe. O wpływie tego rodzaju reklam można przekonać się oglądając kluczowe handlowe ulice dużych miast. Kolorowe, podświetlane, migające – mają za zadanie zwrócić szczególną uwagę na siebie i na towar, który reklamują dzień i noc.

Kasetony reklamowe

To doskonały przykład takiej reklamy. Estetyczne wizualnie i nadzwyczaj trwałe kasetony są idealną wizytówką zakładów usługowych (kosmetycznych, fryzjerskich, stomatologicznych itp.), gastronomicznych (bary, puby), punktów sprzedaży. Technologię wykonania i wizerunek można z łatwością przystosować do wymogów interesanta (rodzaj płyty, oświetlenia i grafiki). Można zamówić druk jedno- lub dwustronny, druk uv albo solventowy, wielorakie materiały i kolory. Uzupełniającym ważnym przymiotem tego typu reklamy jest krótki czas realizacji oraz niewielkie koszty.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Reklama firmy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.